Imponerande

Världens underbaraste väder idag. Vaknade som vanligt bredvid en riktig pudding;) Efter frullen så åkte jag hem till mamma o pappa, satt ute i solen ett tag, så himla skönt var det. Käkade lite lunch och tog sedan en promenad på 1 timma, hem igen o bytte till stallkläder, och sedan tog jag (hör och häpna gott folk) CYKELN till stallet, så alla som såg mig cykla idag för ( ni såg himla förvånade ut) jag har INTE BLIVIT AV MED KÖRKORTET,utan jag ville bara motionera lite. Det var skönt faktiskt att cykla lite, ska nog cykla till stallet varje dag, om det inte regnar,blåser,snöar eller om jag har bråttom, men annars varje dag! Jag har alltså cyklat 1,6 mil:) Plus lite till ju för blondinen cyklade fel till stallet så hon fick vända och åka tillbaka=klantigt.
Så jag måste säga att jag är himla nöjd.

Imorgon ska jag gå upp typ 4,45. känns himla lockande, eller inte. Planerar att åka från stallet 6,00 eftersom jag ska vara på strömsholm 8,30, haha läskigt tidigt. Men jag var faktiskt där med Olle  vid samma tid en gång, och det gick ju bra! Camilla är så snäll som är sällskap åt mig. Och Sara ska ju vara där också samma tid med sin pålla så det blir Knatte,Fnatte O Tjatte på äventyr imorgon. Hoppas att det går bra bara för oss. Är lite nervös såklart, men jag tror inte det är nåt allvarligt med Lillan.


Och jag är så trött så jag bara yrar, alltså slutar jag blogga nu, och avslutar emd att det säga att det kliar så förbannat i mitt öga:(

HÄJRÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0