Jag är (ganska) duktig.

Okej.. Då ska vi se...


(  ) Arbetsgivarintyg från östenssons
(x) Ringa Agria, för att de bråkade igår med betalningen på strömsholm
(x) Börja städa min kära lägenhet

Okej, arbetsgivarintyget kvar då.
Idag känner jag mig inte ett dugg duktig faktiskt. Känner mig himla trött och sliten idag, har sovit massor och känner mig inte ett dugg utvilad heller. Men det blir nog bättre imorgon.
Då ska Lillan få gå ut i hagen, tänkte åka ut och släppa ut vildhönan själv så man ser om hon bryter benen eller så. Man vet aldrig med henne.Det bästa vore om jag cyklade, så jag kommer igång ordentligt. Om jag tar cykeln ikväll till F så kan jag åka direkt imorgon bitti, och då har jag liksom inget val utan jag måste cykla då, för jag kommer aldrig orka gå upp så tidigt att jag kan cykla hit och byta till bil o åka till stallet. Jo, men så gör vi, spikat!

Ikväll börjar en ny serie på femman, "Frusna män söker fruar" haha det låter störtskönt, det bara måste jag kolla in, jag är ju helt galen i sånadär gulliga dejtingserier, och nu har jag ju all tid i världen. Greys är ju ikväll också, och det är tokbra.

Idag fortsätter vi att lyssna på Winnerbäck bara för att det är så så så underbart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0