Nu ska ni få se..

image6
Vi börjar med den "lilla" 4-åringen, han var supersvår att fånga på bild eftersom han inte vet hur man står still överhuvudtaget, han har nog stått still max 10 sekunder sammanhängade i hela sitt liv.Men han är himla söt iallafall, och man ser ju att det är en fux iallafall.

image5
Detta är 5-åringen som jag red i förrgår, jättetrevlig! Idag longerade jag henne och hon var superfin, kom igång och travade jättefint, så då förstod jag verkligen hur hon kunde få en 9:a på traven.Hon ville inte heller stå still riktigt, så därför försvann örontippen och framfötterna;)

image7

Och denna raringen känner nog de flesta igen. Saras älskling som trivs som fisken i vattnet i sitt nya stall.



Bloggen är jättekonstig, värsta krånglet för att lägga upp bilder. Har ju en bild på hästpållen jag red idag också, men jag får väl ta den senare, red Bennys tävlingshäst för andra gången. Han var så himla fin idag, han var trevlig första gången jag red honom men idag hittade jag verkligen knapparna, han är lite speciell att rida nämligen. Men idag är jag jättenöjd, han är som en gummiboll också, grymt häftiga gångarter, men trampar luft en del, så det går bara ut på att få honom avspänd och låg, vilket inte alltid är det lättaste för han är rätt het. men guud vilket temprament, han gör allt man ber honom om. Satte några sånadär riktigt perfekta skänkelvikningar idag, och då bara dansar han fram. Ja, jag är riktigt nöjd!

Har hunnit longera två idag med innan lunch. Nu sitter jag och räknar ner, för det är dags att gå ut snart igen... Men inte riktigt än..;)

Var jättetrevligt på vår lilla filmkväll igår, hyrde en skräckfilm som heter "Från andra sidan" och den var faktiskt himla bra. Inte jätte jätteläskig, men vi pratade nog sänder den en del kanske, hade kanske varit läskigare om man suttit tysta och stilla, utan rökpaus mitt i osv. haha tur att käften går i ett på båda två så ingen blir irriterad bara.



hej leverpastej för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0