Oj oj oj.

Takida var hiiiiimla bra igår, synd bara att de inte spelade Score:( En helgalen kväll iallafall.
Jag somnade som en stock i bilen hem trots musik på högsta volym, det är nog nåt fel på mig iallafall.
Kvällen avslutades som vanligt på bästa sätt nuförtiden. Haha det måste vara jätteroligt att få hem en skapligt onykter Sara som surar för att hon inte fick höra Score, men jag fick ju det då iallafall, men jag ville ju höra den liiiiive.

Idag ska jag skriva en jobbansökan, eller ja flera stycken iofs, måste ju ändra lite på dom beroende på vem dom ska till! Så duktig ska jag vara idag iallafall. Hästapållen ska få sig ett besök också.
Kvällen är ganska löst planerad än så länge.
Jag måste skrapa ihop lite pengar så jag kan betala mitt bredband iallafall, så jävla surt att betala massor för det nu när jag ändå sitter på mamma o pappas bredband. Tuuuur att jag då skaffade mig ett trådlöst, surt men men 199:- i månaden har jag ju råd att slänga på ingenting, är man tät så är man. HAHAHA.


so long <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0