Sämsta bloggaren.

Jag har varit värsta värsta sämst på att blogga de senaste dagarna, ganska många dagar faktiskt om jag ska vara ärlig. Nu tror jag knappast att någon saknar det jag skriver, men vafan vi kör på endå. Nu kör vi.

Helgen bjöd på fest, två dagar faktiskt. Sommarpremiären var toppen, massor massor folk och himla trevligt.
Rydell & Qvick satte fart på det ganska rejält också framåt midnatt.
Typ såhär såg vi ut....
image21

Hade även finbesök i helgen av denna underbara lilla trollunge. Och hennes förkläde är hemmagjord och går ej att köpa, än så länge.
image22

Shoppade även lite nu i början av veckan...<3
Det sista är till Saras lilla pojke såklart och inte till mig, men ni är smarta, det förstod ni nog.
 

Jag står mellan två jobb vilket är värsta jobbigt, skriver inga detaljer förrens allt är klart, men i början av nästa veckan kan jag nog avslöja vart jag hamnar.. Har lite ont i magen nu över detta, men det löser sig.

Idag var jag uppe tidigt för Lillan är sjuk, hon har feber, är svullen i benen och hängig, misstänker att det är en reaktion på alla knotten som kommit nu med värmen. Sen har jag vart på stan resten av dagen typ, käkade lunch på hamnkrogen med Camilla,Henka och Sara. Jättegott var det. Sedan en sväng på systemet och så hamnade jag på Östenssons nästan en timme, fanns massa goa människor att snacka skit med ju. Gamla goa tider.

Resten av dagen ser ut ungefär...
-Stallet & titta till Lillan
-Promenad med Camilla 18.00
-Dusch och göra sig iordning
-Valborgsfirande framför en film? Med Camilla och Sara

Ja det blir inga större festligheter idag iallafall, men jag är inte sugen direkt, så det blir lugnt och skönt.
Imorgon blir det en sväng till Godegårds Marknad (nördstämpel hallå hallå), hoppas Sanna inte är alltför bakis iallafall, nu när vi ska titta på grisa och äta korv på landet.


image28

TACK O HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0