SNÖ?!

image9

Här är han, Bennys tävlingshäst. Red han idag igen och då var han riktigt på G:) En riktig gummiboll vill jag lova. Men hiiiimla trevlig. Nästa helg ska han debutera 150, hoppas han sköter sig bra då lilla gubben.

Just nu så är det typ snöblandat regn, usch inget roligt alls. Värsta blött och kallt.

Idag är det faktiskt inte så roligt, jag saknar faktiskt motala-människor. Så jag har mest vart deppig idag. Och jag som hatar att va på dåligt humör...:(
Annars så red jag jättelik 4-åring bebis idag också, idag fick han stollerycket och skulle lägga sig när jag longerade fram honom, så knäpp. Men när han inte fick det vart han sur och stegrade sig istället, och det högt...
När jag väl satt där uppe på den gigantiska bebben så skötte han sig faktiskt bra. Lite obstinat kanske, men mjuk och fin.
Red även 5-åringen, hon var duktig, men hon är ju bara riden ett par månader så hon kan verkligen inget. Det är som att cykla också för hon vet inte vad böja på halsen är. Men hon är så himla go ändå.

Annars har det inte hänt så mkt. Lillan fick vila för jag ahd einget lust att bråka med henne, plus att Linda kommer imorgon och ska titta på henne, hon sysslar med massage,akupunktur och lite kiropraktik,laser kör hon med också. Så vi får se vad hon kan hitta för nåt på mitt hjärta.. Hoppas det är typ en sträckning eller så, skulle vara skönt om det gick att fixa lätt iallafall.


Och jag är himla godissugen..:P Men nej det blir inget sånt. Aja Baja.

Hej och Hå

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi saknar dig oxå!!! kram på dig

2008-04-09 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0