Suck pust stön.

Idag är det första dagen som jag känner mig ganska sysslolös. Har hittills haft en lång och mysig sovmorgon, inget och klaga på iofs. Sedan har jag varit i skänninge och hämtat mina ridstövlar hos Thessan.
Nu håller jag på att tråka ihjäl. det är verkligen inte alls roligt att vara arbetslös, och jag hatar att säga det också.. ARBETSLÖS hallå det är för muppar och inte för mig;)


En sak gör mig glad iallafall, eller ja två om jag tänker efter, eller tre, fyra.. Äh skitsamma, blir glad av denna låten:

Kleerup feat Titiyo-Longing for lullabies
HJÄRTAHJÄRTAHJÄRTA <3


Och av att titta på kort från i lördags typ när Camilla och jag var ute i djungeln en sväng.
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0