Värsta allergisk....

Jag och Frida kom precis hem efter en sväng hos Sanna i Vadstena. Vi blev bjudna på jättegod mat och glass, vi tog även en sväng till konsum och köpte (lite) godis, mitt kostade bara 45 kr :O Kan tillägga att jag inte har ätit upp det direkt.
Jag gick även igenom Sannas garderob eftersom jag är arbetslös nu så får jag sluta köpa kläder, och börja låna av folk istället, jag lever ju på andra ändå genom att äta hos folk så varför inte låna deras kläder också? Jag tog iallafall med min en jättefin svart paljettklänning och en knallrosa lång fin skjorta, det blir paljettklänningen på takida på fredag skulle jag tro. Faktiskt riktigt fin, och ganska glammig, det gillar vi.

Imorgon ska jag göra massa ärenden och verkligen ta tag i mitt liv, men jag lyckas faktiskt få dagarna att gå utan några större problem trots att jag inte jobbar. Man har ju alltid något att göra.

Och nästa måndag ska jag med Lillan till strömsholm, hon är inte alls bättre i vänstervarvet, utan blir helt cpgalen när hon ska sätta under sig det benet. Sååå, det är bara att ta tag i det och kolla vad det kan vara. Tråkigt, men jag har inget val...

MYSMYSMYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0