15 000 på nöje varje månad



Blondinbella spenderar alltså 15 000:- på nöje varje månad, och hon lägger undan mer än det varje månad.
Hm... Snacka om att vi lever i olika världar.
Skulle jag spendera 15 000:- på nöjen en månad skulle jag inte ha råd med NÅGONTING mer den månaden, jo möjligtvis stallhyran också men sen skulle det bli knapert att göra något mer. Herregud...


Sedan tycker jag hon verkar ganska falsk...
"Jag dricker inte så mycket!" Säger hon som en anledning till att hon är en bra förebild, men jag tycker ändå det är jävligt ofta hon lägger ut bilder på bloggen med ett glas vin/drink i handen? Är det bara jag som upplever det?


Och VARFÖR VARFÖR VARFÖR måste du försöka verka vara så vuxen, snälla lilla gumman du komemr bli gammal,rynkig och gammal du också... VAR UNG när du kan, passa på att vara lite barnsligt och bara va....

Nu låter jag som en gammal tant men alltså jag tycker det är synd när folk slösar bort sin barndom på att försöka vara vuxna hela tiden.
Jag kommer aldrig bli vuxen och jag gillar´t.


Kommentarer
Postat av: jennifer D

helt sinnessjukt,hur mycket shoppade vi för igår liksom :p

haha

2008-08-07 @ 18:41:09
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig fullt ut. På alla hennes mingelsaker och alla tillställningar är det ju ett vinglas eller ett drinkglas i handen. Hon är överskattat och alldeles för självgod!

2008-08-07 @ 19:14:48
Postat av: AnnaP

Hon säger att hon inte dricker men har lagt ut massa bilder på där hon faktiskt gör det, så jag håller verkligen med dig där!



Och jag håller med om att det är synd att hon ska vara så "vuxen", men å andra sidan så ser vi ju bara bloggdelen av henne, vi har ju ingen aning om hur hon är personligen :P

2008-08-08 @ 23:12:35
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig. Man ska va ung så länge man kan. Hon är så lillgammal

2008-08-11 @ 21:35:55
URL: http://brunettjohannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0