Ara Abrahamian

Han fick rätt, alla hatade honom för hur han betedde sig på prisutdelningen, och visst, jag kan också tycka att om han ändå inte ville ha bronset så kunde han struntat i att gå till prisutdelningen överhuvudtaget, men gjort är gjort.
Han fick inte tillbaka sin medalj, men bryr sig heller inte om det, han fick rätt och nu ska reglerna ändras så det blir mer fairplay, och att man inte ska kunna "dömas bort" sådär.
Roligt för Ara som förresten har haft ett minst sagt innehållsrikt liv, han var på nyhetsmorgon imorse och jag kund einte låta bli att titta, jag var ju typ fängslad i soffan, bokstavligt talat då jag inte kunde ta mig någonstans pga magsmärta.



Gå in och läs om honom förresten,stackars pöjk;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman Du har fått det om bakfoten! "alla hatade honom"?! skojar du?! 80% av dem tillfrågade tyckte att han gjorde rätt! 15% tyckte att han gjorde både rätt och fel 5% tyckte att han gjorde fel!!! Så var kommer din fakta ifrån?!

2008-08-24 @ 13:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0