Borttappad man

Hjälp!Jag har tappat bort min man. jag släppte iväg honom med Markus för att måla i hans nya lägenhet, men nu är han borta.. Det känns riktigt tungt faktiskt, för jag är hungrig också, och jag gillar inte när min man försvinner till middagstid, hur tror han då att jag ska kunna få i mig någon näring? Han tjatar om att jag måste äta men sedan när jag vill äta, jo då han har försvunnit så jag inte kan få någon mat. Fan vad jobbigt det känns, det här är sista gången jag låter honom försvinna.

Kan man chipmärka människor med något slags GPS-chip? Det måste ju vara smidigare än koppel känner jag, jobbigt att ha med han i köket på jobbet liksom, han skulle ju vara ivägen där...Det måste ju finnas bättre grejer än så...
usch det känns som et mardröm att jag har tappat bort honom.. Har ni sett honom så ring mig.
Nej fan min mobil funkar ju inte, vad är Telias problem idag liksom? Men ser ni honom, kör hem honom. Snarast, jag svälter.


På den tiden innan Fredde försvann då han faktiskt tog sitt ansvar och lagade mat åt mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0