En ursäkt...

Lilla gumman Du har fått det om bakfoten! "alla hatade honom"?! skojar du?! 80% av dem tillfrågade tyckte att han gjorde rätt! 15% tyckte att han gjorde både rätt och fel 5% tyckte att han gjorde fel!!! Så var kommer din fakta ifrån?!

En väldigt trevlig och fint formulerad kommentar angående Ara Abrahamian som jag skrev om häromdagen.
Jag gillar det där "Lilla gumman" i början, det är verkligen omtänksamt av en främmande människa att skriva lilla gumman till mig, jag blir rörd, mycket rörd.

Jag skäms oerhört att jag skrev att alla hatade honom, det var dumt av mig när jag egentligen menade att många blev upprörda av det han gjorde,i alla fall de jag har pratat med om detta, bland, vänner, på jobbet osv. Tyvärr kanske de inte var med i din undersökning och gjorde sin röst hörd i frågan.


Du är modig som är anonym iallafall, i like it. Det finns inget värre än folk som står för sina åsikter tycker jag, uack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0