God Morgon

Imorse hade jag ingen lust att gå upp alls,samtidigt som det är jobbigt att ligga kvar också. Speciellt när man alltid är så hungrig som jag på morgonen och kan gå direkt från sängen och smälla i sig vadsomhelst som finns att äta, livsfarligt om man går på diet. En pizza skulle slinka ner på två röda. Ingen höjdare för en proffsbantare.

Jag försöker få tag i en hovslagare, det är svårt, min har ju semester t.ex, så jag får ta vad jag hittar känns det som, försöker få tag i Jennys Björn. Han svarar inte såklart.



Jag funderar på om jag ska börja läsa på komux, betygen behöver ju förstärkas i vilket fall om jag vill ha lite valmöjligheter vad gäller framtiden, så det kanske vore något.
Jag ska fundera på det tror jag bestämt.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Läsa på komvux? Går inte du gymnasiumet? Hur gammal är du egentligen? :D

2008-08-06 @ 15:20:09
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0