Jag hatar att vara blödig.

Okej, vi har nu sett klart på The Guardian och det var så himla bra, men jag har suttit och tjutit som en stucken gris nu på slutet, det spelar ingen roll om det är en hundvalp på tv, eller om någon dör, eller om någon gifter sig. Jag tjuter hejdlöst i vilket fall.
När min syster gifte sig satt jag typ och hulkade så hela kyrkan kollade på mig, när jag avlivade min förra häst tjöt jag helt hysteriskt när han föll ihop,kollar jag på sånahär  "rädda djur" program tjuter jag helt galet bara för det är så söta kissekatter.
Var det inte så att detta har pågått i hela mitt liv så kunde man ju tro att jag var gravid? Då håller man ju på sådär, men jag gör det iallafall.
Det är sällan jag ser en film utan att tjuta, det blir bara så pinsamt när man går på bio och jag bölar, därför ser jag endast rysare eller komedier på bio, men på komedier brukar jag lyckas gråta " bara för att någon är så sööööt".

Är det något jag kan så är det att gråta.PUNKT.


Men nu ska jag sova. Trots att jag är ledsen, men jag behöver bara kolla på den här bilden så blir jag på bra humör.
När Fredde är misstänkt lugn och tyst och man inte märker av honom, då är det dags att leta efter honom.
Jag hittade honom i sovrummet, där han tränade. I smyg.
Jag lyckades få en bild på honom,ganska sött eller hur?


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha jo killar brukar kunna förvåna en

2008-08-12 @ 11:26:53
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Sannaaaaaaa

Hjälp mej i min blogg: )

2008-08-12 @ 12:58:21
URL: http://sanna15.blogg.se/
Postat av: Amanda Eklund

Blev du också "upprörd" eller ialla fall tyckte kissies senaste inlägg läs då mitt senaste inlägg, det kan ara bra att veta sånt som står där...

2008-08-12 @ 14:10:12
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: JONNA - bättre än kissie

sv; haha, ja verkligen! ;D

2008-08-12 @ 15:10:05
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0