Okej jag är tillbaka?

Nej jag har inte dött, men jag har flyttat, och det har varit jätterörigt i en vecka nu, vi har inte orkat flytta dator och så än, och bredbandet flyttas inte över förrens om ytterligare en vecka.

Lägenheten är iallafall superfin och vi kommer nog trivas hur bra som helst där.
Jag har nog även skaffat mig ett nytt jobb, men vill inte säga för mycket innan jag har skrivit på något papper så jag säger bara att det blir något nytt inom en vääääldigt snar framtid.


Bla bla bla massa oviktigt, men nu måste jag läsa lite bloggar, jag har inte hängt med ju på en hel vecka, så jag behöver en uppdatering hos gänget.


Återkommer snart med vad jag har gjort idag, vilket innehåller en del underliga saker, typ fingrar i rumpan och sånt där man brukar göra på lördagenskvällen....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jo verkligen, den tjejen är inte klok.. ngn borde verkligen ta ner henne från pidestalen hon tror att hon sitter på,

2008-08-23 @ 20:45:34
URL: http://ulrikagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0