Otur som vanligt..

Ett par som bor hos Lövgrens ( som har "våran" lägenhet) ska separera och de har då förtur om de vill ha "våran" lägenhet, men han på Lövgrens sa att vi ligger bra till eftersom vi kan ta lägenheten med detsamma, så fort den blir tom.
Så vi får hoppas alltså, de ska höra av sig så fort de vet något.
Jobbigt att vänta ju, jag är som ett litet barn, jag vill veta direkt..
Varför gud, ska folk separera, håll ut för våran skull dumma människor.


Vad har hänt annars idag? Inget speciellt konstigt, jag har jobbat och slitit, är lite jobbigt bara för jag verkar vara allergisk mot något i köket eller flera saker kanske, vem vet men jag får utslag på armarna som kliar och idag svullnade min underläpp, synd att den inte gjorde det samma dag som överläppen för då had ejag fan inte sett klok ut, det gör man ju knappt ändå men det här hade inte underlättat.

Ja just det, Fredde upptäckte att den blev ett brännmärke i soffan igår, det måste blivit när vi rökte vattenpipa inne, det flög säkert en kolbit i soffan, alltså hålet är ganska stort, det blir inte billigt för Sara att försöka få tag i ett nytt överdrag till dynan kanske... Shit pomfrit. Inte bra gjort. Hädan efter bara vattenpipa utomhus, kommer ihåg det,Dahlberg!;)




Kommentarer
Postat av: Ida

tss :P

2008-08-07 @ 16:58:39
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha,det var du som blåste kolbitar oomrking dig! :p

2008-08-07 @ 17:43:54
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0