Seg-Sara

Jag har inte kommit iväg än, och tur är väl det för det är ljust ute, folk kan ju faktiskt se mig, och jag är inte snygg när jag är ute och springer, jag ska nog köpa lite flashiga träningskläder istället för att rota fram det äldsta jag har i klädväg.

This is how i look today...



Tillsammans med kontraktet fick vi även en liten bok om väldigt viktiga saker, typ HUR man flyttar,liksom hur du flyttar möblerna. SMART, hur glada blev inte vi då?



Vill du komma åt den här underbara boken som ger dig å mycket viktig information här i livet, så kontaka mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA :p vilka bra knep det verkar vara i den där boken :D

2008-08-14 @ 16:23:47
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0