Sex And The City

Jag har aldrig sett det, jag har aldrig fattat grejen, de korta bitar av olika avsnitt jag har sett så har jag inte fattat det roliga..
Men sen såg jag filmen, och det var ju hur bra som helst.. Varför har inget sagt det till mig?
Att de är typ hur sköna som helst och det är värsta mysiga serien. Så nu är jag fast eller vad man ska kalla det.
Så jag bestämde mig att se allt från början. Så jag har de senaste dagarna plöjt igenom säsong 1. Det är så bra, men de har fula kläder, riktigt fula kläder. Ganska fula frisyrer också, speciellt Miranda.
Jag blir lite sur när Carrie har sitt stora hår bara hänger framför ögonen också, det är finare när hon sätter upp det, eller iallafall sätter upp det översta så det inte hänger i ögonen.



Iallafall så känner jag mig lite beroende  och vill gärna se säsong 2 nu med detsamma,men det är lite svårt eftersom jag inte har den, än.

BYTHEWAY, när slutar Carrie röka? Det gjorde hon inte i filmen...

Kommentarer
Postat av: joel

haha ja det hade du ;).

2008-08-01 @ 11:36:09
URL: http://brunettkalle.blogg.se/
Postat av: C

i säsong 4. SATC går varje vardagkväll klockan 11-12 på 3:an :D

2008-08-01 @ 11:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0