Skitväder då

Jag är så trött. Hade tänkt att jobba till 17,00 men jag bara orkade inte, var så himla trött. Så jag åkte hem istället, mycket skönare. Har ju knappt sovit på flera dagar, haft massor att göra och det har blivit sena kvällar och långa dagar på jobbet.
Så idag ska jag inte göra ett skit, hade tänkt att rida lite såklart, men det regnar för mycket för min smak!
Imorgon blir en tuff dag på restaurangen också så det är bäst att vara utvilad.



Fredde jobbar ju bara till 19,15 idag också så man kanske kan hinna träffa honom lite, det vore himla trevligt, eftersom vi nuförtide bara sover ihop, alltså vi säger bara godnatt till varandra typ. Eftersom han jobbet 20 timmar om dygnet typ  så är han rätt trött, och jag är också alltid trött när jag kommer hem. Men idag har vi flera timmar tillsammans. Mysigt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, sluta ät mjölk ochsockerprodukter under ett tag och seom det blir bättre. Mådde mkt bättre när jag var i grekland då jag inte åt något sånt.

2008-08-04 @ 16:52:55
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0