Slå undan fötterna...

Tjejer är bra på det, experter vill jag kalla det.
Vi gör allt för att få tjejer i våran omgivning att må dåligt, mig själv är det ända som räknas.
Tjejer är falska, tjejer snackar skit, tjejer är totalt dumma i huvudet.
Visst jag är lite upprörd när jag skriver det här men jag blir bara så förbannad. Varför kan vi inte stötta varandra?
Varför kan vi inte acceptera folks olikheter och respektera att folk är olika.
Vem är perfekt egentligen? INGEN!
Ingen vågar stå upp för vad de tycker, inte på riktigt. Vi älskar att vara elaka. Vi älskar att göra narrt av andra. Vi älskar att säga elaka saker och att ge elaka blickar. Vi bara älskar att knäcka en annan tjej.
Håller killar på så? NEJ!

Vi tror att vi själva är så jävla snygga och perfekta. Har en tjej bra självfötroende, ja då ska hon sågas rejält, ingen ska få vara nöjd emd sig själv, vare sig det handlar om ett betyg i skolan eller sitt utseende.
Vi bara jämför med varandra och vi mår skit av det.

Jag är trött på människor. Jag är inte perfekt. Jag är likadan.
Jag snackar skit, jag är falsk mot andra. Jag vill inte att någon ska vara bättre än mig och jag ljuger om det behövs för att rädda mig själv. Jag gör allt detta men är inte stolt över det. Jag skulle göra vadsomhelst för att vara så pass nöjd med mig själv och mitt liv att jag kunde PÅ RIKTIGT glädjas åt någon annan. Nu känner jag bara avund. Varför hon och inte jag?
Och när man är näääära att må så bra att man känner sig lycklig. Då kommer en jävla idiot och slår undan fötterna på en.

God natt allihopa nu ska jag sova



Hoppas sängen håller bara? Tänk om den brakar ihop bara för att jag är så fet?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hah! Du är precis som mig, ärlig och rak. Jag erkänner också att jag snackar skit och jag bryr mig inte om mina vänner snackar skit om mig, so what? Jag vet att dom älskar mig ändå. Nej, håller med dig fullt ut!

2008-08-04 @ 07:32:34
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0