Stackars Sara

Igår på morgonen började jag få ont i magen, men som denna hypokondriker jag trots allt är så tänkte jag att det är nog bara stress som vanligt... Det gick inte över och jag hade ont mest hela dagen till och från. I natt blev det inte heller bättre,jag vaknade t.o.m för att jag hade sån ont i magen, Det högg som knivar typ, inte jätteskönt direkt.
Imorse var det inte heller bättre, och under förmiddagen och dagen hade jag så ont att jag enbart kunde ligga ne ri soffan. Stå, gå eller sitta var inget alternativ, inte heller att röja bland alla banankartonger som var min plan för lördagen.

Så det fick bli ett besök på sjukhuset, efter lite kläm på magen, blodprov,gravtest,kissprov...osv så blev jag skickad till kirurgen då de misstänkte blindtarmen eller något med gallan, väl där blev det mer blodprov,blodtryckskoll m.m.
En doktor stoppade och upp ett finger i rumpan på mig.. Jag trodde han skojade när han sa det, men nejdå det var sant..  Inget vidare mysigt men vad gör man inte för att får reda på att jag förmodligen har en blödning i magen förmodligen tillsammans med ägglossning, som inte är farligt men gör himla ont.
Jag missade nämligen p-pillrena 2 kvällar den här veckan och då trodde kroppen att det var mensdags och satte igång med mensen.. Då fick jag förmodligen en blödning i magen... Tur att det inte var något allvarligt iallafall.
Nu äter jag Ipren och mår faktiskt bättre i magen. Har kunnat äta lite kinamat nu på kvällen och mår okej...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jo precis det är sant. Men jag fattar inte hur lågt hon kan sjunka. Vem vill leva och vara hatad egentligen, bättre att vara trevlig och inte ha ngra läsare än att ha miljoner läsare och framställa sig själv som en bitch

2008-08-23 @ 21:00:16
URL: http://ulrikagranqvist.blogg.se/
Postat av: Ulrika

hehe jaa det är ganska många som var rädd för att se det tror jag..

2008-08-23 @ 21:11:48
URL: http://ulrikagranqvist.blogg.se/
Postat av: Majkel

Nej, ett eller ett par fingrar i rektum är väl inget extra, I guess...

Men tur att det inte var något allt för allvarligt iaf. Krya på dig!

2008-08-23 @ 21:34:58
URL: http://nufan.wordpress.com
Postat av: jennifer

kul att se att duär tillbaka :D

krya på dig pullan!!!

2008-08-23 @ 21:49:21
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Exakt samma jävla behandling fick jag när jag var uppe på akuten för samma åkomma. Galla eller blinmdtarm var även min diagnos. Med den smärtan var jag ju redo och föda! Vet väl egentligen inte vad det är som drabbade mig.

2008-08-24 @ 08:58:36
URL: http://camillaedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0