Sunday bloody sunday

Eeeehm... efter att idag avverkat TRE filmer i soffan så kändes det vid 18,00 tiden ganska skönt att ta en sväng till stallet.
Kollade bl.a på Hundtricket idag, den är så jävla skön. Jag älskar Alexander Skarsgård, han är störtskön.

"Vart är Simon?"
"Han kommer inte..."
"VA?!!!!"
"Nä, han kudne inte, han skulle göra nåt med Mia"
"Amen... Vi spelar ju alltid boule på onsdagar!!"
"Men han är ju kär, låt honom va.."
"Hopp.. Ah glöm att jag tänker spela boule med honom sen.."


Jag och Fredde fick förresten vår underbara lägenhet, och det ska bli grymt roligt! Vi flyttar in redan 1:a september, och hoppas det blir en varm höst så vi hinner grilla på våran uteplats. Avis?

Kommentarer
Postat av: JONNA

jag är super avis!

2008-08-10 @ 21:20:47
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: MH

haha! Va fränt! Följer du ofta sånna här dresscote? :P

2008-08-10 @ 23:13:58
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0