Tråkigt humör..

Idag känns det verkligen sådär.. Kunde inte gå till jobbet pga min jävla mage rent ut sagt, men det börjar bli bättre nu, så jag kan jobba imorgon hoppas jag. Jag klarade att jobba igår men det var ganska jobbigt tyvärr.
 Igårkväll hade vi en liten stallträff och Jenny bjöd på en underbar tårta som tack för hjälp med målning, jag har väl inte varit överdrivet verksam i målningen förutom i söndagskväll när jag och Erika satte igång och målade våran sadelkammare. Jag har nog aldrig sett en så bra målad sadelkammare, EVER.
Myspys med fika i vilket fall i Jennys trädgård, och vi prickade verkligen in rätt dag eftersom det var sommar igår och ösregn idag.. Efter fikat passade jag och Erika på att ta oss en låååång skritttur i sommarkvällen med vinden som ven genom håret... Eller ja ni fattar det var trevligt.

Fick en big suprise hemma på kvällen, Fredde hade köpt så himla bra utemöbler till oss. Perfekta, synd bara att det är vinter snart, men vaddå har vi uteplats ska vi minnsan använda den, oavsett väder.

Välkomma på inflyttings/födelsedagsfika på uteplatsen 18 november.

Kommentarer
Postat av: emma hansson

Vad mysigt det låter med sommar ritter. =) Har du fortfarande häst intressrt kvar ? kram

2008-08-26 @ 16:30:10
URL: http://eemmahhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0