For me to-do-list.

Då ska vi se..
En lista på vad jag behöver göra, de viktiga grejerna:

1.Bli brun, helst solbrun tills imorgon.
(Jag är ledig då, det skulle passa fint att vara brun, OCH ledig,oh happy day...)
2.Rensa bland 240 ikeapåsar med Lillans grejer
3.Tjata på platen att få kolla på lägenheter
4.Spraya mig med brun-utan-sol
5.Lägga en ansiktsmask (kanske före punkt 4?!)

Ja jag ska klura på listan genom att gå ut för en nypa luft..Hihi.


Jag har även lite saker att säga...


Frida (jag vet att du följer min blogg slaviskt)
Jag har två saker att säga.
1.Vi ska umgås imorgon
2.Jag såg Emil på maxi idag, men han såg inte mig;)


Emil (eftersom du också är en sucker av sarahart.blogg.se)
1.Jag såg dig på maxi idag
2. Du springer väl inte redan ärenden åt Frida väl hoppas jag?;)




Kommentarer
Postat av: Line

Ja tyvärr äter han dåligt vare sig det är hö eller hösilage.. Det är ganska jobbigt =/

Jag önskar dock att det hade funnits analys så jag visste hur mycket han får i sig på det lilla han äter..

2008-12-04 @ 10:32:25
URL: http://linenordgren.blogg.se/
Postat av: Big fan!

Klart jag springer ärenden! Jag hinner ju inte ens se vilka jag springer förbi tydligen.=)

2008-12-10 @ 14:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0