God kväll...

Ni kan inte gissa hur mkt ni missar i mitt superviktiga pch intressanta liv. Jag är så viktig och upptagen att jag inte ens har tid att blogga.
De som har tid att uppdatera 7 gånger om dagen är inte i närheten så intressanta som jag.
Ni bara tror det.

Jag bor själv numera och är alldeles ensam flera timmar varje dag, alltså borde jag sätta igång och storblogga under dessa timmar för jag har ju ändå ingen att prata med.
Ska bara fixa nätet, kommer inte ihåg koden till mitt mobila internet, vad har telia för nummer?


Tjuvar mat hemma hos mamma,har ätit massor kyckling nu, passar på innan jag blir vegetarian, för ni vet väl att ko-fisar och ko.rapar är ett av våra största miljöproblem? Inte för att det har något med kyckling att göra men ändå...
Så gör som jag och skippa köttet.
Min mat kommer snart bestå av morötter och ett och ett annat äpple kanske?

Kommentarer
Postat av: f.d ullaredsresenär

Jag kan rekommendera en Jansson där du helt enkelt byter ut anjovisen mot saltad kindagurka . Det krävs ytterst lite rap och fis för en skvätt grädde.

2008-12-17 @ 09:52:23
Postat av: Flickan i källaren

Pft! Människor fiser o rapar också metangas! iaf jag..

2008-12-18 @ 12:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0