Jultokig.

Jag sa att jag skulle.
Jag brukar för dte mesta göra det jag säger.
Det är inte försent än.
Vad?
Jo jag sa att jag skulle fira så jävla mycket jul iår eftersom förra året inte vart någon jul alls känns det som.
Jag trodde att jag inte skulle orkar bry mig, men va fan vem blir gladare av att skita i allt?
Inte jag, därför sätter jag idag den 1 december igång med mitt julfirande.

Jag skulle egentligen med lite maxi-kollegor till Lena i vadstena för att dricka glögg och spela julklappsspelet, men jag orkade inte alls. Allt jobb i helgen tar ut sin rätt, jag har ont i huvudet och är jävligt trött.
Så jag köpte med julskinka hem från jobbet och nu sitter jag och laddar ner massa julmusik.
Ett tips är:
Peter Jöback-Hallelujah

För övrigt så städar jag också, det ska bli fint nu.

GOD JUL!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Mm, var nog den jag syftade på.. Men vart bor du då? Om du har så många lägenheter på G? :)

2008-12-02 @ 12:59:49
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0