Söndagskväll

Ja vilken underbar helg det har varit. Jag har jobbat,jobbat och jobbat.
I fredags hann jag med en sväng till Frida för lite idol.
Igår såg jag och Fredde  Arn 2 och jag blev besviken. Jag som hade sett fram emot att se den filmen så länge,
och så var den inte bra.. Fan också;)

Idag håller jag på att göra iordning mina hästgrejer, tvättar och putsar. Det är verkligen skittråkigt.
Verkligen inte kul alls.

Jobba imorgon igen och sen skriva kontrakt för lägenheten.
Jag gillar´t.
På tisdag ska jag hämta nyckeln efter jobbet och sedan blir det flytta in min tv och mina två ikea-pallar och sedan öpnnar väl jag och Fridoline boxen. Nina är också inbjuden till flyttainhossaraochdrickavin- fest.
På kvällen ska vi på julbord på harrys, så klart.
En helkväll för oss 8 som följer med.

Nu ska jag dricka varma koppen och somna framför tv:n.

Om jag inte orkar skriva på ett par dagar och ni saknar mig, typ Ulla har jag hört, så kan ni titta på dessa bilder och minnas underbara Sara.


Jag är så jävla rolig. Humor vettni, humor.


Snart kommer bebben. Bara 15 veckor kvar!


Puss och hej från mej!

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

hahahah! vilka roliga bilder

2008-12-10 @ 18:12:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Nu ligger årets sista design ute, kika in om du är intresserad av en ny till din blogg :) Välkommen!

2008-12-12 @ 00:12:13
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Therese

haha ;P

2008-12-16 @ 16:10:18
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0