Åska

Det åskar, värsta läskigt. Är det något som jag tycker är läskigt så är det verkligen åska och bilxtrar, fy det klarar vi oss utan. På natten är det ganska fint faktiskt, men otäckt.
Jag drömmer så konstigt om nätterna, och inatt vaknade jag massor av gånger och bara hade ångest..
Så himla jobbigt. Nu är jag såklart jättetrött bara för att jag har jobbat idag, och sovit ganska illa inatt.


Jag måste försöka ta tag i allt, därför behöver jag rensa hjärnan lite. Så nu ska jag ut och springa, jag håller på att ladda mp3:n med bra springmusik, eller vad fan vet jag om det som knappt vet hur man springer?
Men en joggingtur ska det bli. Jag älskar efteråt när man är sådär trött och lycklig. Vilken känsla!



JAG TYCKER FAKTISKT OM DIG, FAST JAG INTE VISAR DET.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt bild :)

2008-07-28 @ 22:27:19
URL: http://emmasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0