En jobbig dag

Idag har det varit riktigt träligt faktiskt... Men allt löser sig och det blir nog bra till slut.

Gårdagen var himla bra iallafall hade en låååång lunch med Frida på Hugos och det var jättemysigt såklart, kollade även lite på stan men jag köpte inget och det är jag stolt över, den här månaden ska jag fösöka att inte köpa ett enda klädesplagg! Jag tror knappast det kommer gå men vi kan ju försöka?
Var ute och red en sväng på min lilla skit igår med, och hon var lagom pigg och stollig.

På kvällen åkte jag och Linda (som det var roligt att träffa efter som det var typ hundra år sen) till Catta och Ewes föräldrar på en liten tisdagsfest, himla trevligt där med att träffa lite gamla vänner.


Idag råkade jag köpa ett par skor, men det är ju inte kläder, så det räknas inte.
Faktiskt...
Ska se om jag kan lägga upp en bild på dom:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0