En rolig dag

Kom nyss hem, har varit en heldag i jönköping, riktigt skoj. God mat, bra shopping och trevligt sällskap. (HEJA JÖNKÖPING,WE LIKE)
Bilder på det jag handlat kommer imorgon för batteriet på kameran är stendött ni!Det blev bl.a skor från vagabond och en topp,sen mest trosor,bh osv... Jag köpte också ett par örhängen till min mor för hon är så snäll;)

Intervjun gick bra också och jag provjobbar nästa tisdag,spännande.
Jag har även hunnit käka middag med mamma,pappa,bror,syster och systerdotter.
Jag fick ju vara lite lektant också åt den lilla busungen.

Är ganska trött nu så det blir en dusch och sedan krypa ner i soffan med F och se en film, Zodiac heter den och jag vet inte så mycket om den, vi får se vad det är för nåt.
Har beställt Morgan Pålsson-filmen av min bror och han är bara för skön den där Morgan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0