Ett försök

Till att tänka på något överhuvudtaget så kan jag ju berätta att jag såg en himla bra film igår, jag och Fredde hyrde nämligen...



Den var himla spännande och det gick knappast att gissa sig till slutet. Det handlar om en liten flicka som blir kidnappad och det visar sig vara mycket mer komplicerat än man kunde tro..
Så se den säger jag bara om ni behöver en film till den här tråkiga söndagskvällen!



Coola Casey Affleck i huvudrollen som privatdetektiven Patrik Kenzie och det är hans bror Ben Affleck som är regissör!















Kommentarer
Postat av: Maddie

Hihi, det var jättegott och fräscht!!! :D

2008-07-27 @ 20:00:45
URL: http://madlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0