Katrin Schulmans fel

Ja alltså imorse i bilen när malin tog sin morgonlur så satt jag själv och halvsova bara för att Katrin Schulman är en så grymt tråkig människa och den där Razz är inte bättre han, hallå allvarligt om jag skulle kört i diket så skulle det vara erat fel för ni är booooooring.
NI sitter där och pratar om astråkiga saker i värsta slow -motion tempot så jag var tvungen att dubbelkolla 3 gånger om det var P1 jag hade fått in, men nejdå, det var gamla hederliga Mix megapol med supertråkiga Schulman och Razz-muppen.
Ni ärså jag tror jag avlider. Katrin Schulman är jag dessutom värsta besviken på, för din blogg är riktigt het. Men att höra dig live var ingen höjdare du.





VI VILL HA MER SÅNT HÄR



KOM TILLBAKA ADAM OCH GRY

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en trevlig kväll=) <3

2008-07-02 @ 21:15:14
URL: http://humanistensofia.blogg.se/
Postat av: Lottye

hej sara :)

tyvär gick det inte var tvungen att göra om hela designen då min photoshop skiter sig lite då och då :/

hoppas det är okej?

kram

2008-07-02 @ 23:09:35
URL: http://republic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0