Ooooops!

Jag har visst råkat förstöra Freddes dator lite... Undrar hur länge jag kommer få bo här egentligen, snart blir jag nog utslängd. Jag ärr ingen vidare bra inneboende, jag slänger kläder överallt, diskar aldrig efter mig, eller plockar iordning efter mig överhuvudtaget. Nu råkade jag förstöra datorn också, detta bådar inte gott...

Men nu säger F att han kanske kommer dö imorgon kväll, så då kan jag ju faktiskt bo kvar, så det känns skönt.
Han ska tydligen paddla kajak, och jag håller med honom, det kan fan inte gå vägen alltså....
Tack för den här tiden då älskling.
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Blondinkjella

Haha, sinne för humor. =)

2008-07-04 @ 00:37:21
URL: http://www.metrobloggen.se/blondinkjella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0