Torsdagskväll

Det är sommar nu i Sverige, och det är ganska skönt. Även om de 30 grader här inte är så mycket mot våra 45 grader (i skuggan) vi hade i Turkiet, så är det skönt.
Jag borde njuta av sommar-Sverige, men ändå så kryper det i mig.
Men nu ska jag försöka sluta känna mig rastlös, istället ska jag njuta några dagar till och sedan kanske börja jobba dygnet runt istället så man slipper tänka så mycket?


Planerna ikväll är att jag och Fredde tar med drickbart hem till Jonte och våldgästar honom.
Hoppas han inte hinner läsa det här innan bara!
Så ska vi sitta på hans balkong och bara ha det gott.<3

Kommentarer
Postat av: louise

Svar: Hon och hennes tvilling hade hjärt och lung problem, så dem dog i det:( sara blev 13 år tror jag och hennes tvilling hayley blev 16 tror jag:/

2008-07-24 @ 20:47:26
URL: http://missewing93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0