Tråkigt att vara hemma.

Det suger. SUGER.

Idag vaknade jag upp med ingen lust alls att vakna överhuvudtaget. Helst skulle jag velat dra täcket över huvudet och bara somnat om. Kanske sovit hela dagen. Kanske sovit hela veckan....?
Kanske två veckor?

Att vara borta på semester är fruktansvärt skönt, du behöver inte tänka på någonting här hemma. Du kan tänka på dig själv och bara ta dagen som den kommer. I verkligheten är det ju inte riktigt likadant. Man måste planera, jag tror huvudordet är just planera, och jag tycker det är på ett sätt himla roligt, men på ett annat sätt fruktansvärt jobbigt.

Idag har jag inte lust att göra någonting, och jag HATAR att inte vilja göra någonting, jag är inte den personen som kan ligga i soffan i flera timmar och tycka det är skönt, jag kan ligga där i soffan men jag njuter inte, det får mig snarare att må dåligt.
Men jag har heller ingen lust att jobba eller göra någonting överhuvudtaget, och idag är jag värsta gnällspiken jag vet.

Det jag har fått gjort idag är inte så mycket, jag har varit i stallet och fått hästen skodd, hon var riktigt dum idag men nu sitter nya dojjor på hennes fötter i allafall.
Min mobilladdare är borta, jag kan inte hitta den alltså borde jag glömt den i turkiet, grattis Sara din jävla klantskalle.
Jag har lyckats rota fram min gamla mobil och laddare så jag iallafall kan vara tillgänglig, det är viktigt idag eftersom inte en människa vill prata med mig. Idag är jag nog ganska ensam, och jag tycker synd om mig. Jag borde njuta av att få vara själv, men näää inte idag. Idag vill jag vara social, men ingen vill vara social med mig eftersom jag bara gnäller.

Jag är en riktigt bitterfitta idag känner jag.
Hurra för mig.
Bläää jag vill bara tillbaka till turkiet och fortsätta ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0