Trevligt värre

Kom precis in efter en vända i staden.
Jonte är ett bra sällskap och vi har suttit läääänge på hugos i solen och pratat.Me like.

Nu tänkte jag ta min fina röda cykel och åka hem till mamma och pappa en sväng.
Kanske lägga mig en stund i solen och sova?
Jag är fortfarande grymt seg från igår.
Grillfest hos Bella är det annars ikväll men jag orkar nog inte va?
Börjar jobba 8,00 imorgon bitti och det är hårt för mig att ta mig upp i vanliga fall, och partaj två dagar i rad klarar man inte när man är så gammal som jag. Jag kommer dö i sånafall, det var värre förr då gick man ju direkt från efterfesten till jobbet.Men nu är jag ju så hiskeligt gammal vetni:O

Nu kommer dagarna gå riktigt fort alltså.
Imorgon jobbar jag 8-17 sedan tänkte jag åka till stallet och förbereda innför måndagen, då jag åker till Åsa Frykman med Lillan, ska bli spännande, ska dit tidigare och sko henne med.På måndagskvällen behöver jag packa inför turkiet också.
Tisdagen blir att packa klart och på kvällen dra sig mot jönköping för att provjobba på O´learys på kvällen. Har inte bestämt mig än och jag åker hem på kvällen efter jobbet eller om jag åker till syrran och sover, skönast är väl att åka hem kanske?
Onsdagen gör jag de sista ärendena och sedan åker jag och Sanna mot örebro för att flyga till paradiset.

Jag gillar mina planer HÅRT.

Nu ut i solen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0