Uhlalalala

Jag är ganska trött,har varit igång sen 4,00 imorse, och det börjar kännas nu måste jag erkänna.
Det gick ju skit med hästen, som väntat så ja allt flyter på ,eller inte....
Hon är fortfarande halt och de vet inte vart det kommer ifrån. Inte vilken ben eller nånting, känns hur bra som helst.
Heja heja.
Dags igen på måndag då?

Malin och jag har även lyckats bli jagade av en helgalen gris idag, klockan 5,00 på morgonen, och vi kliver ur bilarna och då kommer Matilda (grisen alltså) springad eoch är helt sjukt brunstig, då gillar hoin att typ bita lite i folks ben och sådär, vi tyckte inte det lät så lockande så vi försökte bli av med henne, men det var inte så lätt. Att jaga bort en jättekåt gris med sopkvast är lönlöst (om någon tänkte prova i framtiden eller så). Hon bara tog sopkvasten i munnen och skaka på den, jag kan tilläga att Matilda är ingen minigris utan ett ganska stort.. vad säger man...? SVIN?
Iallafall vi provade även att springa ifrån henne, men hon hann ifatt när vi började greja med transporten för att lasta Lillan.
Jag försökte finta in henne i en box och stänga in henne, vilket inte heller gick så bra för hon ville visst inte gå in boxen om inte jag var där inne så hon kunde para sig med mig, och jag var inte sugen så jag sprang för livet istället.
Jag kom på den genialiska idén att lura ut henne i en hage, så jag lockade ut henne(med min kvinnliga charm) i hagen och när hon gått ut där så stängde Malin dörren till stallet så hon inte kunde gå in igen, och jag hoppade ut mellan staketet, och TADAAAA där hade vi fångat henne och kunde lasta Lillan ostört. Innan vi åkte så släptte vi ut den lilla kåtgrisen.
Ett lyckat uppdrag.
På strömsholm träffade vi Line och Nina såklart som också var där på återbesök, det gick ju faktiskt mycket bättre för dom, och det är alltid roligt!
Vi lyckades också åka för långt på motorvägen på väg hem, inte ovanligt när det gäller oss, vi är inne i för viktiga samtal och vet knappt vart vi är någonstans. Så det har hänt förr kan jag lova.

Men men, hem kom vi till sist.
Nu är jag bautatrött.



Men det här gör mig GLAAAAAAAAD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0