Vad har jag gjort?

Igår kväll rakde jag av allt hår på Fredde, det var så jävla kul att leka frisör.
Jag ska visa bilder sen på mitt arbete och så ska jag nog lägga till "frisörkunskaper" på mitt CV?
Jag såg förresten att de hade en stol ledig på Carros, jag kanske ska hyra den? Jag menar så jävla svårt var det inte attt klippa lite.

Jag har förresten ont i benen från igår när jag var ute och sprang, jag trodde jag skulle ta livet av mig själv för det var grymt varmt märkte jag när jag sprungit en bit, och när jag sprungit ytterligare en bit och flåsade som en gammal tant så kände jag att fötterna höll på att brinna upp, att det kan bli så varmt och fötterna är helt sjukt! Jag kom hem tills slut i allafall men då var jag så trött så jag knappt kunde prata. Jag kanske ska ta en joggingtur nu igen?

Frida skulle höra av sig efter 10,00, hon var ledig efter 10,00 och fram till 15,00. Så fika/lunch blir det nog.
Väldigt trevligt med tanke på att jag inte sett henne på flera månader.

Får väl se om det blir en liten mini-klass-återträff (haha) ikväll också, vi får väl se, vi får väl se.


Nu måste jag röra på mig tror jag, jag hinner nog.. Hoppas jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0