What a beautiful day!

Idag mår jag bättre, inte så konstigt heller eftersom jag åker till turkiet idag.
Det var jättetråkigt att säga hejdå till Fredde imorse när han gick till jobbet, men så är det bara.
Han finns kvar om en vacka när jag kommer hem ju.. Jag hoppas det iallafall....;)

Nu ska jag samla ihop alla grejer jag har här, och sedan åka hem till mamma och pappa för jag har min resväska där så jag måste packa klart faktiskt. Ska även hem till Sara för att byta lite kläder, hon har ju lite allt möjligt som är mitt tydligen, det hade jag glömt, men hon var min favoritklänning och den bara måste jag ha med ju.

Sanna fyller ju 21 på söndag så jag tror vi går ut hårdast på söndagskvällen? Eller fredag eller lördag? Eller vad vet jag?
Ut och partaja ska vi iallafall.PUNKT SLUT.

Sanna hämtar mig 13,45 och då var jag absolut tvungen att vara färdig sa hon, hon är värsta superstissig, det var hon igårkväll åtminstone, och det borde ju vara värre idag kanske. Men det är lugna puckar för jag är supercoooool.

Jag får inte glömma sminkbortttagning,kamera,batterier och sminket, är det något mera som jag har här måntro?


Nu sätter jag igång!
Hörs nog innan jag åker igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0