Ensam...

Jag håller alltid på och gnäller att jag aldrig får vara i fred, sen jag sa upp min lägenhet och flyttade till norrköping (flyttade hem igen efter knappt 2 veckor) i slutet av mars så har jag inte varit själv eller ensam många stunder.
Det är folk runtomkring mig JÄMT 24/7. Jag är ganska social så det är väl inte jättefarligt, men eftersom jag var van att bo själv så är det ganska konstigt att nu alkdrig få vara själv. Jag har ju varit sambo också för den delen men det är ju snart ett år sedan vi flyttade isär. Men nu, idag är jag ensam hemma hos Fredde. Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan och nu är jag alltså helt själv, Fredrik är ute och dricker öl. (inte helt ovanligt,undrar när ölmagen börjar växa fram...?)
Men jo, det jag försöker komma fram till är vad fan ska jag göra?!
Det lutar åt att ta lite fil med torkade frukter och nötter och krypa ner i soffan, jag är så hungrig så jag tror jag dör.
Jag har ju en film jag kan se också Fools Gold, jag tror den är riktigt bra faktiskt.

Men jaaa, kan ju avsluta med att jag faktiskt saknar Fredrik, va själv är inte alltid så kul som man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0