Glad Midsommar

Jag sitter och bränner rolig musik nu tills idag. Är nöjd att det än så länge iaf inte ösregnar.
Idag känner jag mig bara sådär bubbligt lycklig ni vet..<3

Igår kväll fick jag en supersöt klänning från bondelid av Fredde.
Man kan inte göra annat än att tycka om honom.


Vi hade filmkväll och såg Saw IV, och jag bara äääälskar den filmen. Har sett den flera gånger och ska nog se om alla filmerna från början för att friska upp minnet lite. Heja Jigsaw!




Ikväll blir det lite gyllene tider och så Saras härliga blandningar of course.
Jag kommer äta grillad fläskfile, med grillad paprika,champinjon, salladslök och majskolv.
På dagen blir det en pastasallad med lufttorkad skina.

Men ja som sagt så bara bubblar det i mig idag.
Det kommer bli en underbar midsommar. är bara ledsen att jag kommer vara så långt ifrån Fredrik.<3

Kommentarer
Postat av: erica

ha en trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 09:31:52
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Glad midsommar!

2008-06-20 @ 09:34:23
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0