God Morgon

Jahopp, då har man piggnat till. Gårdagen var organiserat kaos, och jag är så stolt att vi redde ut det på TRE personer.
Hade vi varit två till hade det fortfaranade varit mycket att göra, men vi var TRE, så jag och de andra är mycket nöjda.
I alla fall så känner jag mig ganska sliten idag, när man har jobbar drygt 37 timmar på tre dagar i det tempot utan rast typ såkänner man det efteråt vill jag lova. Men huvudvärken försvinner nog snart...

Idag då, ja alltså jag hade gärna tagit en heldag och legat utslagen i varamon, men det känns inte så varmt eller?
Jag sitter i Fredriks morgonrock och fryser och det blåser in kallt från fönstrena? Så jag vart lite sugen på att åka in till IKANO. Är lite shoppingsugen, och jag måste ju unna mig min nya parfym snart, som jag längtat efter i flera veckor, dumma parfymbutiken.se som luras! Morr....
Den här ska bli min<3

Kommentarer
Postat av: Em.

Den där luktar supergott :D

2008-06-16 @ 08:30:24
URL: http://grytpinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0