Himla skit också.

Min blåa midsommarklänning går inte att knäppa, spetsen sitter för nära dragkedjan så nu går den inte atts tänga alls.
Jävla skit nu komemr jag få gå klädd i en svart sopsäck på midsommar... Eller jag kanske kan ta mig tid på onsdag och åka in till Lpkg och köpa en annan? Eller byta den jag har.. Ah, det tål att tänkas på.
Sopsäcken är ju iofs inget dåligt förslag, jag har ju ändå mitt på det torra så vem bryr sig om hur jag ser ut?



Midsommar kommer förresten bli helt underbar.
Hoppas på fint väder, för vi ska ut på landet till Marias sommarstuga och vi blir mellan 15-25 personer.
En heldag med färskpotatis och sill på dagen och så grillning på kvällen. Vi kommer ha det supertrevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0