Jag är så duktig.

Nu har jag precis  vart ute och gått, himla fort, i 40 minuter, det var längesen nu faktiskt...
Ska hoppa in i duschen nu och göra mig iordning, ska prova mitt nya mineralsmink idag, och jag hoppas det lever upp till förväntningarna.

Linus ringde förrut och frågade om jag ville ha några tider i baren, och det tackar man givetvis inte nej till. Så på lördag är det dags igen, och jag  ser fram emot det, så himla roligt var det sist.





Jag börjar 14,00 idag och då slutar Fredde. Jag bara älskar att vi aldrig har tid och ses.
Men jag ska inte gnälla för det finns de som har det värre. Typ Jenny.
Det är jag inte avis på direkt.



NUMÅSTE JAG SKYNDA SKYNDA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0