Jag lyckas då fan med allt.

Idag då, på väg hem från stallet satt jag och pillad epå mitt öra, jag har en liten sårskorpa där som jag alltid pillar bort, och nu gjorde jag det såklart så det börjar blöda lite, jag blir värsta sur och sitter och kollar i backspegeln hur mycket det blöder, och då, PANG! Rakt in i trottoarkanten i 60 km/h, det blev världens smäll, och min fälg är helt ful nu.
Jag är så himla klantig.

Och min mobil är också förstörd, en kär "kollega" tog visst sönder den på jobbet idag utan att säga nåt, tack tack.
Bara displayen som är sprucken, men endå man  kan ju säga till eller?

Så allt går sönder idag, värsta jobbigt.
NU sitter jag och äter fil med torkad frukt och nötter i.
Det är min nya grej liksom, och det är hur gott som helst.
Fredde och jag var och inhandlade MASSOR torkad frukt och nötter ikväll på maxi, eftersom det är typ ända stället i stan som verkar ha torkad frukt. Så nu har vi bunkrat innför torkad-frukt-kris.
Det lär bli en sån kris, tro mig, torkad frukt kommer bli värsta inne snart.

Imorgon ska jag in till lkpg och byta klänningen som inte  går att stänga, jag känner att det är en fördel att kunna stänga sina klänningar?
På kvällen ska jag jobba på harrys, och det ska bli jättekul.
Hoppas lite roligt folk jobbar så får vi nog en helkväll;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0