Jag vill bli..

Alltså, jag går hela dagarna och funderar på vad jag vill bli, vad jag vill göra med mitt liv, när jag blir stor...
Jag antar att det är snart dags att börja bli stor och kanske skaffa sig en utblildning, för bara för  att jag vet att jag klarar allt jag vill och är bäst på allt så är mina blivande arbetsgivare lite mer skeptiska tror jag vid en eventuell anställningsintervju.
Men jag har suttit nu i flera timmar här på internet och kollat på olika utbildningar och jag tror jag har hittar något som kan passa, nämligen en hotel management utbildning, det är en Ky-utbildning och jag tror det kan vara bra faktiskt. Varför inte liksom? Jag har inte betyg att läsa vadsomhelst kanske,och har INGEN lust att gå på komux, nej tack ,ingen motivation.
Så jag har mejlat om intagningsdatum, för det stod inte på sidan (hrsm.se) och hopaps på svar!

Jag känner mig lite mera hoppfull nu faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0