OH MY GOD

Jag trodde aldrig jag skulle kunna följa en hel fotbollsmatch, men gud vad spännande det var igår!
Jag, Sanna, Maria och Emma hade det hur trevligt som helst på valven igår.
Sverige vann ju såklart och det var världens stämning på restaurangen. Tack för en trevlig kväll!

Nu har jag varit hos Lillan och tagit hand om henne lite, så dags att hoppa in i duschen nu och åka till jobbet.
Ska bli skönt, har ju inte jobbat på två hela dagar så det kryper i kroppen lite.

Tors,fre och lör ska jag jobba på harrys. Lördag kommer nog bli hur mycket som helst med tanke på att det är vätternrundan OCH sverigematch 18,00 det får ni inte missa.

Nu måste jag verkligen skynda mig.... massor....


bye och puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0