Oj oj oj...

Jag måste duscha. Hur fan vart klockan tjugo i elva?! Ehhhh.
Jag måste raka benen, jag har ju köpt en ny rakhyvel idag, och VARFÖR?
Jo,kära ni för att kunna raka benen... TILLEXEMPEL.

Jag pratade med Jonte idag när jag höll på och stängde på restaurangen, och berättade om spöket( ja det spökar faktiskt där,gammalt gammalt hus) men jag blev inte ens uppskrämd. Ganska stolt över mig själv.
Jag tycker det är läskigt at vara på övervåningen själv på kvällarna, för där bor hon. Spöket alltså, en gammal hushållerska, hon hade nog ett/flera barn, för många har hört hennes barn springa och leka på övervåningen, utan att det varit någon där.
Och så gillar hon att leka med toaletten där uppe, det gjorde hon idag. Det sitter nämligen en stor fjäder på dörren som gör att dörren inte kan stå öppen utan alltid stängs igen när man släpper den, en stoooor fjäder så dörren kan inte heller stå och slå av drag/blåst. Men idag när Ingela var på toa (hon låste inte dörren, det gör vi aldrig, typ) så öppnade den sig och stod öppen, så sen gick hon ut när hon var färdig, och fick stänga den för hand. Helskumt :O

Jag har aldrig sett/märkt ett spöke men jag börjar fan tro på det efter att ha börjat jobba på motala golfrestaurang...


Men nu MÅSTE jag raka benen. SO LONG<3



Jag tänkte mig spöket något i den här stilen, och då känns det ganska ofarligt faktiskt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0