Shopping

Köpte detta i jönköping

Mineralpuder alltså, och är himla nyfiken om det är bra. Köpte även rouge.(STAVNING?!)
Min kloka syster läste dock på innehållsförteckningen, och det innehåller ETER,
jag menar det drogade man väl folk med?


Köpte även ett läppglans som smakar tropisk frukt på Body Shop,mums!
Det vart även två t-shirtar,en myströja med trekvartsärm från bik bok, och en urfin stickad kofta, även den med trekvartsärm från bik bok. Hittade även en rosa myströja från we på bobbys ( underbar affär). Ett ascoolt linne från red label (carlings) slank också med. Så jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Lottye

hejhej :)

ja mejla bilder och det du vill ska stå på bloggen färg och sånt så fixar jag den imorgon eller så :)

2008-06-29 @ 23:23:48
URL: http://republic.blogg.se/
Postat av: Lisen

Svar: Man tackar! Gillar den också supermkt :D Trevlig shoppingdag förresten, vill också prova mineralsmink :)

2008-06-29 @ 23:46:31
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0