Supernöjd

Jag kom hem med ett nytt linne från MQ,en kalender, en massa krämer och grejer och en present till F.
SÅ jag är helt klart nöjd.

Och så går det inte att kommentera på Jen´s blogg. Hur jobbigt är inte det?
Jag provade twice utan nada resultat.
Jag är typ jättetrött nu. Väntar på att Erik ska bränna en film åt mig, Zodiac, som jag tänkte se ikväll.

Nu ska jag åka och säga hej till Fredde och så handla lite mat kanske?
Sedan åka hem till honom och krypa ner i badet tror jag bestämt.
Är riktigt trött i kroppen...........

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, jag såg båda dina kommentarer :p

jag är helt slut alt springade mellan lägenheten och tvättstugan..blää,

kul att du fick lite tid till att shoppa då,haha



vad händer i helgen då?

och du..vart bor du nu,kopparringen ?



2008-06-26 @ 19:51:26
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha okej, men vad segt det var då, de kom aldrig upp när jag kollade:)



i helgen ska jag till min syster! nae, jag bor inte där, men jag har alla grejer där. jag bor hos fredrik,typ...:P



vad ska du göra i helgen?

2008-06-27 @ 14:30:25
URL: http://sarahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0